joi, 17 aprilie 2008

O noapte furtunoasa



9 comentarii:

Anonim spunea...

pai atunci sa-ti fie de bine si sa-ti traiasca.
ps: oa , io sunt prima :))

Anonim spunea...

io, adica laura :)

Anonim spunea...

ia te uita ce tot mesterea vic al nostru :)) multa bafta si sa-l faci de milioane... adica sa scoti milioare in urma contactarilor :P

victor petcu spunea...

dupa o jumatate de noapte si o zi aproape in care m-am straduit sa mai aduc cate ceva blogului a venit si momentulin care se spune parerea despre el, adica votul! tin sa mai spun ca este inca in constructie asa ca va ma dura pana va fi complet deoarece inca nu ma procep foarte bine la partea tehnica (de constructie) :) in fine! si daca tot am intervenit pe aici , lasa-ti si niste teme pe care voi le vreti a fi discutate cu sau fara legatura cu ideea blogului, vor fi selectate oricum! va salut "bine" !

Anonim spunea...

mda..

Anonim spunea...

am uitat sa zic: bun ! :))

Anonim spunea...

de necrezut ;cred ca citesti mult paranormal?:))

Anonim spunea...

daca esti v p din calarasi pot sa spun ca ma uimesti Este conceptie proprie ori plagiezi?

victor petcu spunea...

Citesc si paranormal dar mai rarut. Sunt Victor Petcu,dar nu din Calarasi.Ca sa intelegi mai bine , la aceasta poza era atasata o scriere pe care in urma cu ceva timp am indepartat-o din varii motive.Poza mi s-a parut interesanta asa ca am lasat-o. Daca te intereseaza ceva scrieri vezi ca sunt postate cateva.Zi frumoasa!